.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌های تودیع معارفه مدیران آبفای مازندران

شمال نیوز: در مراسم تودیع و معارفه مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران به انتقاد از مجمع نمایندگان و نیز پیگیری برای دریافت سنوات خدمتی مازندران نیز پرداخته شد.

مراسم تودیع و معارفه دو مدیر عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران که قرار بود دیروز برگزار شود با 24 ساعت تاخیر به امروز موکول شد.

طبق اعلام قبلی قرار بود جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب شهری کشور در این مراسم حضور پیدا کند که ظاهرا به دلیل مشکلاتی کار مسئول امور هماهنگی آب و فاضلاب کشور شاهین پاکروح در این مراسم حضور یافت.

مسئولان برگزار کننده که از عدم حضور مدیر عامل تا لحظه آخر اطلاع نداشتند یادشان رفته بود که برای پاکروح بنر خوش‌آمد گویی نصب کنند و به همان بنر خوش‌آمد گویی که برای جانباز نوشتند رضایت دادند.

به دلیل تاخیر در برنامه تودیع و معارفه مجری برنامه‌ای که دیروز برای حضور در مراسم دعوت کردند نیامد و سجادی مسئول روابط عمومی سابق آبفای روستایی اجرای برنامه را برعهده داشت.

 برگزاری معارفه دو مدیر همزمان بیش از 6 سخنران برای مراسم امروز در نظر گرفته شده بود که این امر مشکلاتی را برای حاضران در جلسه ایجاد کرده بود.

 سالن جلسات نیز گنجایش جمعیت سالن را نداشت.

 محمدتقی حسین‌زاده مدیر عامل سابق آبفای شهری مازندران که ظاهرا قصد داشت به ارائه عملکرد درباره اقدامات انجام شده در زمان حضورش در مازنداران اقدام کند به دلیل قرار دادن ده وقت در اختیارش اعتراض کرد که اعتراضش مورد موافقت قرار نگرفت ولی حسین‌زاده حدود 20 دقیقه صحبت کرد.

برزگر مدیر عامل سابق آبفا روستایی مازندران نیز اعلام کرد که گزارش عملکرد اقدام شده در این سازمان را به صورت کتابچه‌ای تنظیم و در اختیار حاضران قرار می‌دهد که تا پایان جلسه از توزیع کتابچه گزارش عملکرد این مدیر خبری نشد.

برزگر در ادامه نخستین حضورش در عرصه کار و تلاش را از کارگری در بخش نساجی مازندران اعلام کرد و گفت: به دلیل اقدامات مناسبش در دولت احمدی‌نژاد مورد توجه کریمی استاندار وقت مازندران قرار گرفت و به این سمت در مازندران منصوب شد.

مدیر عامل سابق آبفار مازندران از کمبود اعتبار در این بخش گلایه کرد و گفت: برای تامین اعتبار برای آبفار روستایی مازندران حتی از مجمع نمایندگان مازندران نیز درخواست کمک کرد که حتی به نامه وی نیز پاسخ داده نشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران که خودش در مراسم حضور پیدا نکرد برای تقدیر از این دو مدیر در استان مازندران هدایای را توسط یکی از پرسنل خویش تقدیم مدیران تودیع شده آبفای مازندران کرد.

تعدادی از پرسنل آبفار روستایی مازندران که موفق به دریافت سنوات پایان خویش نشدند از فرصت استفاده کردند و از مدیر هماهنگی شرکت آب و فاضلاب کشور درخواست کردند که نسبت به پرداخت مطالبات پرسنل بازنشسته این ارگان اقدام کند.

محمدتقی حسین‌زاده که برای دریافت لوح تقدیر نیز درخواست کرده بود که لحظه‌ای میکرفون در اختیار بگیرد مورد موافقت مجری برنامه و جمع حاضر قرار نگرفت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.